Panggilan Dari Pelajar





Dalam perjalanan ke Hospital untuk bersama dengan ummi, saya menerima satu panggilan dari seorang bekas pelajar. Bekas pelajar PDT yang kini belajar di UMK ( Alhamdulillah....saya agak rapat dengan pelajar PDT). Secara ringkasnya...perbualan berkisar tentang keadaan KMPP dan UMK namun dihujung talian pelajar tersebut bertanya tentang baju t-shirt labuh yang pernah AJK surau jual....dia maklumkan nak pakai baju tersebut.

T-shirt ini makin popular nampaknya, alhamdulillah semakin tinggi rasa keinginan untuk memakai pakaian yang menutup aurat. Waktu saya menjual baju tersebut saya hanya ambil untung RM2 sehelai baju kerana bagi saya ianya adalah fardhu kifayah...menyedarkan para muslimah bahawa inilah baju yang menjaga auratmu...dan kepada pelajar tersebut,teruskan usaha anda untuk bertekad memelihara aurat. Minggu depan saya akan usahakan baju t-shirt muslimah tu diambil dari kilang untuk dipasarkan .

.
Labels: edit post
0 Responses