Israel,bangsa dilaknat Allah dicaci Makhluk

Ketika aku menulis tajuk ini, sudah hampir 2 minggu lebih , tentera Laknat Israel menyerang Palestin. Dari kaca mata astro awani dan Bernama-TV,aku selalu mengikuti perkembangan Bumi suci Umat islam yang ketiga itu. Kadang-kadang membaca blog atau website yang menceritakan kisah duka Palestin dan kekejaman tentera Israel. Aku ternanti-nanti kesatuan umat islam yang utuh umpama yang digambarkan dalam Surah Asshaf bergerak membantu Palestin namun yang aku dapat kekecewaan pada Mesir, Arab Saudi dan negara arab lain. Mereka takut dan tunduk kepada Israel dan Amerika. Dalam astro awani memberitahu tentang US bagi 300 tan peluru ke Israel. Mahmud Abas ( PA ) sama dengan pemimpin Arab yang lain..malu kepada PM Venezuela sahaja kita ni.

Semalam waktu layari palestinkini.com,aku gembira sebab aku boleh tahu perkembangan mereka dalam bahasa Melayu,namun aku kecewa apabila dalam ruangan chat ada yang menunjukkan kematangan palsu/kurang cerdik kerana mencaci malah menkafirkan umat islam yang lain. Hizbullah- kumpulan pejuang dari Lubnan dicaci kerana mereka Shiah. Inilah dunia islam,aku mungkin tak mahu sangat respon sebab bukan tahu sangat hal-hal ni..mungkin kita ada sikap yang mengatakan kita sahaja yang betul yang lain, salah.Bagi aku mudah,daripada aku menghukum perkara yang aku tak tahu baik aku mendiamkan diri supaya aku tak di"claim" sesiapa di Akhirat kelak. Aku menunggu setiap saat bilalah HAMAS dan HIZBULLAH akan memenangi peperangan ini..supaya ianya menjadi BOM ATOM kepada negara pengecut Arab yang lain.

"MinMakhlukIlalMakhluk"
1 Response
  1. Unknown Says:

    Salam, Zionis-Israel memang laknatullah..