Nasihat Anda - Saya terima

Nasihat anda kepada saya : anta perlu tukar nama blog anta...guna nama sebenar...susah nak cerita tentang urusan jemaah dan usrah...tambah-tambah anta nak bincang politik...ana cadang anta guna nama lain...yang ni guna untuk cerita tentang keluarga anta sudahlah....

bukan sikit nasihat ni aku terima..setiap kali mereka memberikan input ini aku akan berfikir...berani kerana benar....itulah pegangan aku...

Nasihat Anda lagi : kalau kena tindakan dengan buktinya blog anda ini..bukan itu pejuang yang bodoh...


betul juga tu...mesti berstrategi untuk memantapkan urusan dakwah...

aku mengambil keputusan untuk menukar blog ini kepada satu blog lain :
www.langitdakwah.blogspot.com

blog ini aku akan kekalkan untuk menjadi catatan biasa hidup aku...

Maaf kepada semua follower....moga dapat melayari blog kedua aku untuk perihal dakwah dan tarbiah
0 Responses