Lama tidak berkarya

Hampir kurang 2 minggu, saya tidak dapt meng"update" sesuatu dalam blog ini. Kekangan waktu dan masa menyebabkan saya tersungkur lemah untuk melakarkan sedikit maklumat dan berkarya di halaman maya ini.Dalam keletihan, hati sentiasa berfikir ..bilalah agaknya kekuatan untuk menulis barang satu atau dua cerita,mungkin juga berkarya di blog...namun saat itu hanya tiba hari ini...ketika saya sibuk menyelesaikan 2 kertas kerja untuk kursus dan bersiap untuk presentpaper...pembelajaran melalui ICT untuk pensyarah baru KMPP. Maaf kepada pembaca kerana tidak dapat memenuhi pertanyaan melalui sms " bertanyakan bila nak mengupdate blog...itulah saya, lemah dan dhaif...banyak yang berlaku dalam ramadhan dan syawal kali ini...dan saya akan cuba menungkai semuanya satu persatu semampunya selepas ini...mohon dimaafi.
0 Responses