Birthday Najihah ke 3

2 hari sebelum ulangtahun kelahiran puteri sulongku..saya dan isteri mula memikirkan tentang hadiah yang boleh membahagiakan hatinya. Kepetahan Najihah mengatur kata-kata dan menyusun setiap kata-katanya menyebabkan hati saya sentiasa terusik dengan Najihah. Pertanyaan dan kata-katanya kadang-kadang melebihi umurnya. Akhirnya kami sepakat untuk menghadiahkan sebuah basikal kepadanya memandangkan dia inginkan basikal seperti sepupu-sepupunya.

Walaupun usianya baru 3 tahun,saya mengimpikan dia bakal bergelar pakar dalam bidang-bidang kritikal dan bergelar seorang hafizah. Saya amat mengharapkan anak-anak saya sentiasa berpegang teguh kepada ajaran Allah dan ajaran Rasulullah. Biarlah benih-benih agama mula ditanam dalam diri Najihah. Tahun depan, insyaallah dia bakal belajar di PASTI..biarlah dia didedahkan dengan asas-asas islam.Selamat Hari Lahir Puteriku...Abah doakaa dirimu sentiasa berada dalam lindungan Allah

( dicatat dalam diari 13 september 2009)
1 Response
  1. LadyBird Says:

    Selamat ulangtahun Najihah comel..
    semoga sentiasa di dalam lindungan dan rahmat Allah..