Tahniah KMPP

Salam Aidiladha buat semua...

Dua hari sebelum hari raya aidiladha, semua warga matrikulasi menerima keputusan peperiksaan PSPM 1...Tahniah kepada KMPP kerana masih mengekalkan ranking teramai memperolehi PNGS 4.0....Bukan mudah untuk meletakkan nama KMPP kekal di atas...pelbagai pihak memainkan peranannya...daripada pelajar,pensyarah dan pengurusan,tidak dilupa jugak warga KMPP yang lain.

hanya 17 orang sahaja yang terpaksa meninggalkan program ini kerana berstatuskan GAGAL KELUAR, dan 10 daripadanya adalah pelajar yang meminta untuk GK. Tidak menghadiri kuliah/tutoran/amali serta tidak mencari keberkatan ilmu dari pensyarah. Malah ada dikalangan mereka menulis sms ringkas dengan pelbagai alasan untuk pensyarah apabila tidak hadir yang pastinya itu adalah penipuan yang membawa kepada ketidakberkat kehidupan mereka.

Yang berjaya bukan hanya dengan belajar bersungguh-sungguh tetapi ada nilai KEBERKATAN dalam ilmu mereka. Jangan kita kata kejayaan yang diperolehi kerana kita usaha yang bersungguh-sungguh sahaja,tetapi faktor-faktor lain seperti keberkatan ilmu,doa daripada ibubapa dan guru,hubungan dengan rabbuljalil dan banyak lagi.

Bravo KMPP...
3 Responses
  1. salam,en.mahfuz..
    alhamdulillah,bravo kmpp!..
    tgk la..abg2 ngan akak2 fasi..
    front line didik diorg mase mppb lg..alhasil..=)



  2. Ummu Umar Says:

    tahniah kmpp

    "Kolej Matrikulasi Paling Pandai(KMPP)"